divendres, 26 d’abril del 2013

Saltar


Agafa embranzida, força i simplement salta. Salta amb totes les seves forces i energia. Per saltar cal passió, cal empenta, cal coratge. M'agraden les persones que salten, i que ho fan amb un somriure a la boca. Malgrat que el dia no acompanyi, tot i no saber si faran un bon salt, ni tan sols si arribaran allà on volen o si hi ha risc de tenir una mala caiguda. Aquest petit acte heroic els permet volar, per uns instants surar a l'aire, ser lliures…saltar és una mostra de llibertat, de triar el seu camí. 

16 comentaris:

  1. Saltar està bé, però generalment és millor fer-ho quan hi ha una xarxa de seguretat a sota. Saltar sense xarxa és una cosa que faria per ben pocs motius, però d'haver-n'hi, n'hi ha.

    ResponElimina
  2. M'agrada la idea de ser lliure per uns instants, em recorda el Kafka de El desig de ser indi.

    ResponElimina
  3. No estic d'acord, hi ha vegades en que saltes al buit i ahi estàs perdut.

    ResponElimina
  4. el salt del tigre també es donaria per bo?

    ResponElimina
  5. fer bots d'alegria m'agradaria .....saltar al buit del futur .....saltar està bé ...cal energia i uns bons genolls

    ResponElimina
  6. Comparto amb tu el sentiment per Barcelona... he vist poques ciutats més, però la meva, Barcelona, segueix semblant-me la millor. Et segueixo, salutacions!
    http://humanidadesyalgomas.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  7. i més d'un any després... segueixes viva!!

    ResponElimina
  8. Saltar per necessitat, per desig, o per plaer...per demostrar al món que estem vius, per desafiar el destí...

    Me'n alegro de tornar-te a llegir :-)

    ResponElimina
  9. Gràcies pels comentaris! Saltar en sentit figurat i no tan figurat...en fer servir la il·lusió com a motor per dirigir-nos cap allà on volem, mai saltar al buit. Saltar cap allà on somiem. Però saltar…per l'impuls, per la força, per l'alegria! Fa il·lusió tornar a estar per aquí! ;P

    ResponElimina
  10. Ahhh...i joan el salt del tigre es dóna per boníssim!! Aquest segur que ens deixa ben contents!! ;-)

    ResponElimina
  11. I fer petits saltironets com fan els petits quan van, contents, pel carrer? ;-)))

    ResponElimina
  12. bentornada!!!! com m'agrada aquest retorn!!! i si, cal saltar. Avui no seria un gran dia xq ho fés, xò aniré intentant saltar. I tant!

    ResponElimina
  13. I cridar si se pot, al mateix temps! HOLA!!! :0)

    ResponElimina
  14. Vaig a saltar! Me n'has fet venir ganes! ;D

    ResponElimina
  15. No m'agrada saltar...
    Sempre caic malament i em fot mal al turmell; de fet el primer esquinçament me'l vaig fer aterrant malament.

    Quant de temps sense aparèixer per aquí,
    benvinguda!

    ResponElimina
  16. I could not resist commenting. Very well written!


    Feel free to surf to my weblog; Sytropin

    ResponElimina